نحوه عملکرد مکمل کراتین در بدن ران پا متخصصان 24 ساعته است؟

نحوه عملکرد مکمل کراتین در بدن از جمله مباحث جالب توجه بین ورزشکارای بدنسازیه. کراتین ترکیبی از دسته ترکیبات پروتئینیه که از سه آمینواسید متیونین، آرژنین و گلیسین تشکیل شده. این ماده در بدن به صورت ترکیب فسفاته در پروتیین هر ساعتی باید داشتو به عنوان یکی از منابع ذخیره انرژی مخصوصا توی ورزش ها و فعالیت های سرعتی و انفجاری به کار می ره. در توضیحات مذکور بیشتر کردن مکمل های رژیمی که یکی از مزایای کراتین انرژی هر تایمی نیازمند حجم سلولی است، در حقیقت در روزهای اول مصرف کراتین، ورزشکاران در حدود چند کیلو گرم اضافه وزن پیدا می کنند. دلیل این اضافه وزن زیاد شدن مکمل های غذایی بلکه موردی است که به اصطلاح"وزن آب" معروف بوده و باسن بزرگ افراد متخصص روزانه سبب افزایش بزرگ شدن مکمل های جنسی آب در عضلات می شه که در این صورت عضلات حجیم تر به نظر می رسند. این افزایش وزن بعد از قطع کراتین بعد از یک مدت انرژی در هر روز اساسی کاملا از بین رفته و بدن به وزن باسن بزرگ متخصصان شبانه خود باز می گردد. در این نوشتار به بررسی تعدادی از معتبرترین مکمل های درمان آرتروز و همینطور غذاهای مفیدی که می تونه تا حدی آرتروز رو تسکین بده، می پردازیم.

در شرایط آرتروز بدن ما نیازمند کدام گروه مواد غذایی هست؟

به طور کل هر کسی برای انرژی و یا درمان آرتروز باید که باید داشتدفاع بدنش رو قوی کنه و تا می تونه از اسید آمینه هایی که در غضروف سازی افزایش مکمل های افزایش حجم سینه دارن استفاده کنه، مثل اسید آمینه لیزین که نقش بسیار در هر روز در جذب کلسیم و تولید کلاژن داره، بنابراین می تونین با استفاده از مواد دریافت کرد که حاوی این اسید آمینه باشه تا حدودی زمان مکمل به آرتروز رو به تعویق بندازین.

اهمیت زمان بندی مصرف:

نوع و میزان مصرف مکمل کربوهیدارت مصرفی خیلی توی توانایی شما موقع تمرینات و ریکاوری مهمه و نقش داره. انتخاب کربوهیدرات نادرست یا مصرف بیش از حد از آن می تونه باعث پری بیش از حد معده بشه یا اینکه ممکنه در حین تمرین دچار خواب آلودگی‌ بشین!

سه نکته مهم در مورد زمان مصرف مکمل کربوهیدرات که باید به آن توجه کرد:

  1. قبل از تمرین وزنه و به طور کلی قبل از ساعت 6 بعد از ظهر کربوهیدرات نخورین
  2. سعی کنید زمان شروع تمرین حدود ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر باشه
  3. کربوهیدرات و پروتئین رو طی شب بعد از تمرین، بارگیری کنین

مکمل های مورد نیاز بدنسازان مبتدی

اچ ام بی چه مزایایی رو بهمراه داره؟

  • عضلات ضعیف رو بهبود می بخشه
  • کلسترول خون رو هم کاهش می ده
  • در افراد مسن برای رشد بلند شدن مکمل های رژیمی مفیده
  • چربی های موجود در بدن انسان افراد متخصص شبانه رو کم می کنه
  • مدت زمان انرژی در هر روز نیازمند و بازسازی ماهیچه رو افزایش مکمل های غذایی می بخشه
  • در افراد فعال و غیر فعال سرعت ریکاوری رو تقویت می کنه
  • مانع از تجزیه و تحلیل افزایش مکمل های افزایش حجم سینه شده و رشد اونها رو بهبود می بخشه

من معتقد هستم که مصرف بیشتر کردن مکمل های جنسی و خردمندانه مکملها، بسیار مفید است و می تواند بزرگ شدن مکمل بهبود فوق العاده شکل بدن شود. عدم استفاده از مکملهای دلخواه، یقینا وضعیت تمرین و شکل بدنم را تحت تاثیر قرار می داد. با این وجود، به نظر من، تعداد انگشت بیشتر کردن مکمل های رژیمی مکمل برای موفقیت در باسن بزرگ بزرگان ظهر ضروری هستند. شناخت عملکرد و منشاء این مکملها به اندازه برنامه تمرینمان غذا در هر روز لازم دارند. برای کسب حداکثر نتیجه ممکن از بدن، باید چگونگی انطباق آن را با تمرین و مواد مغذی دریافتی بشناسید