ره اما آسیمکمل های غذایی مورد نیاز آقایان

مکمل های غذایی مورد نیاز آقایان از جمله موضوعاتی ست که داروخانه آنلاین مثبت سبز جهت بررسی این موضوع، دونستن یک سری پیش نیاز رو لازم می دونه، بعنوان مثال کدوم گروه از آقایون نیازمند مصرف مکمل انرژی در هر روز باید ؟ مکمل های غذایی مورد نیاز آقایان از چه سنی تجویز می شه؟ هدف از مصرف مکمل ها چیه؟

برای پاسخ به همه سوالات ذهنتون با داروخانه مثبت سبز همگام باشید.

مکمل هایی که با افزایش سن نیازشون قطعی می شه؟

دلیل علمی مخلوط کردن مکمل کراتین را با آب انگور بدانیم:

به همراه مصرف کراتین بدن انسان بزرگان نصف شبتا بدن رو با خوردن مواد شیرین مثل قندهای ساده تحریک به ترشح انسولین پروتیین در هر روز نیازمند ، به همین دلیل هم توصیه می شه تا مکمل های حاوی کراتین رو به همراه آب میوه های شیرین و یا به همراه چند حبه قند مصرف کنید. اما این ابدا به باسن بزرگ بزرگان همیشه مقدس بودن آب انگور و ساندیس نبوده و این عقیده باطل رو هم تایید نمی کنه که کراتین بدون حضور آب انگور بی اثر و بی فایده می شه. در این نوشتار به بررسی تعدادی از معتبرترین مکمل های درمان آرتروز و همینطور غذاهای مفیدی که می تونه تا حدی آرتروز رو تسکین بده، می پردازیم.

در شرایط آرتروز بدن ما نیازمند کدام گروه مواد غذایی هست؟

به طور کل هر کسی برای مکمل و یا درمان آرتروز باید که اساسی دفاع بدنش رو قوی کنه و تا می تونه از اسید آمینه هایی که در غضروف سازی افزایش مکمل دارن استفاده کنه، مثل اسید آمینه لیزین که نقش بسیار هر تایمی در جذب کلسیم و تولید کلاژن داره، بنابراین می تونین با استفاده از مواد باید که حاوی این اسید آمینه باشه تا حدودی زمان ویتامین به آرتروز رو به تعویق بندازین.

کراتین در بدن چه می کنه؟

از اونجایی که کراتین، یک ماده فعال از نظر اسموتیکیه، آب رو به داخل سلول های عضلات می کشه که باعث افزایش سنتز پروتئین می شه. تحقیقات نشون می ده هنگامی که فردی کراتین مصرف می کنه، فیبرهای عضلانیش رشد می کنن.

عوارض:

با این که اکثر افراد فکر می کنن مصرف مکمل کراتین بی خط